looking for

looking for
Desde arriba!

martes, 28 de septiembre de 2010

Crystal Castles


Le tigre


The Drums


Vampire weekend




Delafe y las flores azules


Justice



Aquests grups, són dels meus preferits, són els últims grups que he descobert, els més recents en estar dintre de la meva llista de música preferida. Cada vegada m'agraden més. Tot hi escoltar-los molts cops, cada vegada és millor! sisiis!molt boan música.
Moltes cançons d'aquests 6 grups m'alegren, em fan sentir-me més feliç, i em fan aixecar-me cada dia amb millor cara i més anims!

I el millorrrr esque d'aqui poquet podre gaudir del concert de THE DRUMS!!! perfectee! :)

6 comentarios:

  1. N'he escoltat un 0%, però t'asseguro k els investigaré! haha com a mínim s'ho mereixen xls looks i les fotos! :D Muaa!

    ResponderEliminar
  2. estic dacorddd! :) els looks son massa! jajajajaja1

    ResponderEliminar
  3. UEEE DELAFEE! mencanta, sobretot Vampire Weekend.
    Encara nose que farem dema... :)

    ResponderEliminar
  4. uo crystal castel es molt guay pero no ho pots escoltar massa estona perque et tornes boig. Le tigre molen per com criden. The Drums, vw i delafe ja saps, i justice no els he escoltat mai!
    m'encanta :)
    i gracies a qui podras anar al concert de the drums? hehehe

    xxx

    ResponderEliminar
  5. Uuueee!! Mootl molt molt guai el concert, m'ho vaig passar maassa bé! hahah
    No sabia que tenies blog, peró ara que si´et follow! ahahahha
    Molt guaixi, ja passaré més sovint a comenter.
    Per cert, vull quequedem un altre dia les 5 (J,V,A tu i jo) i tornem a sortir, ja sigui de concerts, a fer fotos,,, el que siguii!
    Martina

    ResponderEliminar
  6. Em smebla molt motl bona idea guapiiii! :) que mona. dons res ja ens veurem! un besitooo molt molt gran!

    ResponderEliminar